پیام الیاس کردی( فعال اقتصادی)
payam_ek@: طبق گزارشهای رسمی حجم نقدینگی کشور در انتهای اسفند ۱۴۰۴ از مرز ۱۵.۵ میلیارد تومان فراتر رفت!
مجید پارسایی(روزنامه نگار)
majidparsaei@: طرحهایی نظیر صندوق درآمد ثابت ارزی، صندوق رمزارزی در بورس، بورس سبز، افزایش نرخ بهره و موارد دیگری از این دست که طی روزهای اخیر از سوی مقامات دولتی مطرح شدهاند، شباهت زیادی به مداخله دولت در بورس در سال ۱۳۹۹ دارد.
بهنظر میرسد دولت دوباره نقدینگی را به مسیری که میخواهد هدایت میکند. سرکوب قیمت ارز و طلا هم در بازار بیدلیل نیست.
شما چه نظری دارید؟